Powoli coraz więcej na naszym rynku pojawia się niestandardowych ogłoszeń o pracę, które potrafią zaciekawić, przyciągnąć uwagę, spowodować, że zaangażujemy się w proces rekrutacji i takich, które wyróżniają się na tle innych. W ostatnim czasie na rynku pojawiło się kilka działań rekrutacyjnych, które pozwalają inaczej spojrzeć na poszukiwanie pracy.
Jednym z działań jest rekrutacja Grupy Pracuj na stanowisko sprzedażowe - Podróżnik Sprzedaży. Poza ciekawą nazwą stanowiska oczywiście ogłoszenie ma także inne atuty - wymagania nie są opisane w formie 'co musisz mieć, aby w ogóle aplikować' - są za to w formie pytań, na które każdy sam sobie odpowiada i decyduje czy taka praca będzie mu odpowiadała. Poza tym duże nastawienie na podkreślenie atutów pracy w danej firmie -> szala mocno przechylona w stronę nas - kandydatów. Działanie to jest tym bardziej cenne, że jest spójne z atmosferą i kulturą organizacyjną w Grupie Pracuj, także już na etapie ogłoszenia pracodawca komunikuje jaki jest i każdy ma szansę ocenić na ile mu to odpowiada. I kolejna świetna rzecz - możliwość podejrzenia profilu przyszłego przełożonego na Profeo, także mamy szansę sprawdzenia na ile jesteśmy zainteresowani pracą z daną osobą i czy będziemy mieć możliwość rozwoju zawodowego pracując z tym konkretnym przełożonym. A tu przykład takiego ogłoszenia: http://www.pracuj.pl/praca/podroznik-sprzedazy-szczecin,oferta,2801660

Director w OX Media
Co jeszcze...
Może pączki dla IT? http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,13824475,Slodkie_zycie_informatyka__Czyli_jak_firmy_szukaja.html
A może Art Director w McCann Digital? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n4ABfUFUEb4
Zaczyna się dziać w obszarze działań wizerunkowych w ramach rekrutacji - bardzo miła odmiana i oby wraz za nią rynek stwarzał nam coraz więcej możliwości atrakcyjnej pracy...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz